Aussieringens

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Carina Losenborg - 4 oktober 2010 18:19

Mina hundar tittade på mig idag och sa - Vi har tråkigt matte!!

det såg iaf ut som de sa det, idag har vi varit i vårgårda på möte och var inte hemma förrän halv 3, sedan har jag jobbat hela dagen och är inte klar än så hundarna har inte haft det så roligt idag, de har iof fått en massa ben att ligga och tugga på och så har de ju varandra att umgås med.. :) ( de är givetvis rastade oxå )


Tråkiga dagar är oxå viktiga, hundar behöver lära sig att inte alltid förvänta sig att man ska jobba med dem varje dag utan att kunna slappna av och vila när tillfälle ges. Då får man lugna och bra hundar med en av och påknapp.


Jag är iaf fortfarande sååå nöjd med gårdagen, jag kom på mig själv med att ligga och le i natt, kände mig bara så glad!! Det är den bästa känslan som man kan ha. Att känna sig nöjd och glad över sig sin och hundens prestation, är viktigt det ger mersmak och en längtan och önskan om att få träna vidare.


När jag var yngre tränade jag mycket mer än jag gör nu, jag kunde träna upp till 3 timmar om dagen men det har jag ju inte tid med numera, har ju barn och familj som oxå behöver en del av min tid. Men känslan av att vilja åka och tävla mer, att vilja bli bättre och att önska sig framgångar det taggar en att träna mer och att se träningen på ett mer possitvt sätt.

Tur att vi har fler tävlingar inbokade :)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards