Aussieringens

Alla inlägg under mars 2011

Av Carina Losenborg - 31 mars 2011 10:00

här kommer en massa bilder från valplådan, dock är de små inte så stilla så just när man ska ta så gömmer de sig i någon annas mage eller i bimbos päls :) men håll till godo :) Jag lovar att ta bilder på en och en i em när tuva är hemma :)


                                         

Av Carina Losenborg - 30 mars 2011 21:29

Natten som var var en ganska jobbig och omtumlande natt, en av valparna mådde inte så bra. Hon lyckades på något sätt få lite mjölk fel så hon andades små bubblor av mjölk. Hon fruskade och var inte lycklig så jag satt uppe med henne halva natten för att se att hon kom igång o åt som vanligt och att inget annat hände.. Allt är lugnt och det har det varit nästan hela tiden men man sätte lite i halsen när de händer sådana saker för man vill ju att de ska må bra. Nu mår alla bra iaf och äter och växer som de ska :)

Dagen har varit lugn och alla valparna mår bra så det är ingen fara :) Bimbo har skött dem utmärkt idag och de ligger nu alla i en hög och sover gott. Knorrar lite så där nöjt och mysigt :)

Iaf så kommer jag försöka lägga ut nya bilder imorgon så att ni får se hur underbara de är :)


Jag sitter nu i sängen och ska försöka sova tidigt ikväll så att jag får lite sömn känner att det har blivit lite lite av det. Så sov gott allihop så hörs vi imorgon :)

Av Carina Losenborg - 29 mars 2011 16:07

Natten har varit en ganska rörig och omtumlande natt, Bimbo har varit ganska dålig i magen (blir hon alltid efter valpning) så jag har varit ute med henne minst 15 gånger i natt, kändes som om man inte sovit alls när lockan ringde och man skulle gå upp.

Jag gjorde en annan rolig sak i natt oxå, sitter längst ner på sängen och plötsligt trillar jag och snurrar runt på samma gång, slog i axeln och sidan i sängkarmen och är idag snygg med skapmärken och blåmärken :) Haha så klumpig man kan vara när man är trött..

Iaf så mår alla valparna bra och äter massor, de är tysta och snälla och de ligger just nu tillsammans med Bimbo i en stor aussiehög och sover.


Bimbo har fått bada idag oxå, hon var skitig efter valpningen så det var bra att få bort det, dock är det inte så farligt eftersom hon är klippt men lite blir det ju alltid.


Jag skulle nog egentligen behöva sova för min kropp är riktigt trött och sliten nu men jag kan inte, kommer nog att somna gott ikväll..

Av Carina Losenborg - 28 mars 2011 15:17

Ett litet filmklipp på valparna :)

http://www.youtube.com/watch?v=P2SGJK7fi8c

Av Carina Losenborg - 28 mars 2011 14:24

Till er som inte jag har fått tag på så ring mig så ska ni få veta om ni får en valp eller inte, jag har ringt runt men får inte tag på er alla så det är nog lättare om ni ringer mig :)

070-670 53 72

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards