Aussieringens

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Carina Losenborg - 2 oktober 2010 17:10

Idag har jag varit på agilitytävling på jbk med Bimbo. Våra starter var klockan 2 och klockan 4 och i agilityklassen som vi skulle ha först hade vi startnr 2 :)

Var rätt nervös när det var dax för oss att starta.

Jag sätter bimbo och när jag går ifrån henne så tjuvar hon då får jag blackout. står helt stilla innan jag kommer på att jag ska köra vidare.. hon går skitbra ända fram till däcket som hon inte hoppar igenom utan brevid men jag skiter i det och kör vidare. Hon strular lite i början på slalomet men sedan drar hon på. resten av banan så drar hon på och jag behöver inte ens säga vart hon ska utan hon drar iväg och gör resten klockrent! Så nöjd med detta lopp!! Även om hon blev diskad så är hon sååå duktig!

Speciellt nöjd är jag med att hon tog alla kontaktfält och att hon hade sådant drag!


Sedan kom hoppklassen där hade vi start nr 16 och även där strulande hon en del på slalomet och på däcket så även där blev vi diskade men hon tog alla hinder inte en enda gång tog hon fel hinder och hon lyssnade bra, hade bra drag och är underbar! Älskar min lilla Bimbo! Hon kommer bli lysande!


Är så nöjd med dagen! Och imorgon är det dax för lydnad i Hjo, dock har jag lite ångest för det då hon har strulat en del på rutan på sista tiden men det får gå som det vill för inget kan förstöra min glada känsla jag har över min hund just nu!!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards