Aussieringens

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Carina Losenborg - 1 oktober 2010 17:09

Bus hade sin kursavslutning i nybörjarkursen i agility igår. Vi skulle göra en tävling sista gången och Ulrika hade byggt en bana till oss. Stora hundarna tävlade för sig och de små för sig.

Banan var ganska enkel och bra inga byten eller större problem men jag som inte har tränat henne på länge var ändå lite frågande på hur hon skulle klara detta.

Första gången gick det jättebra och hon gjorde allt utom att hon fastnade i en tunnel ( flera hundar som gjorde så det luktade nog något gott i den)

2:a gången så var jag inte speciellt fokucerad vilket man oxå märkte på henne.


Men Bus hade ändå bästa tiden och Vann!!! Grattis till min lilla Bus. Du är så duktig.

Sedan frågade Ulrika om hon får tävla Bus i vår och det får ju absolut gärna göra. Så det är vi oxå glad och tacksamma för. Ska bli kul att se de 2 tävla tillsammans. De har så bra kemi så det kommer säkert gå kanonbra.


Imorgon ska jag starta Bimbo i både hopp och agility, inte speciellt nervös men det kommer nog. :) Dock har jag så ont i ryggen att jag knappt kan röra mig, har jag satt min så kan jag inte ställa mig upp igen och böja mig ner till marken är inte att tänka på, har dock bara ont på höger sida ända från ryggen ända ner i knät.. Suck.. jag behöver kunna massera mig själv ;)


Så önska mig lycka till imorgon så återkommer jag med resultaten.

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards