Aussieringens

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Carina Losenborg - 29 november 2010 18:42

I dag har jag jobbat och det har gått bra känner mig bättre idag :) Imorgon ska jag jobba hela dagen på ett företag som har hyrt in mig under 1 år för att komma en gång i månaden och massera alla på företaget :) Så imorgon kommer jag att få jobba ordentligt! Kommer nog att vara riktigt trött imorgon efter en hel dag med människomassage, men det ska bli jätteroligt!


Ikväll har jag lagat mat, gjorde en sallad med Röd Quinoa, mango, granatäpple, brockoli, avokado och ägg. Den blev kanongod :) Fin blev den oxå väldigt färgglad och full med vitaminer, precis vad jag behövde idag. Blev en matlåda över till imorgon oxå. :)
Imorgon blir det kyckling och inte vilken kyckling som helt utan man marinerar den i en sås och kör den i ugnen, den blir kanongod och så mör att den bara faller sönder.. det var jättelänge sedan jag gjorde den men imorgon ska det bli av. ( om jag nu orkar efter dagens massagepass) :))


Sedan är jag faktiskt ledig på onsdag, jag tänkte jag skulle hinna att göra allt som jag aldrig annars hinner :) Dvs slappa..;) Nej det finns alltid saker att göra :)


Hundarna få dock inte följa med mig imorgon. Det är för kallt ute så de får stanna hemma istället. Blir inte så roligt för dem men bättre att de är hemma istället för att sitta i bilen och frysa. De kommer att få ben så klarar de sig :) Jag kommer nog att få gå upp jättetidigt och ta en långpromenad med dem så att de klarar sig hela dagen. Skönt att man inte har några valpar iaf :)



Av Carina Losenborg - 29 november 2010 08:59

Usch vilken helg säger hundarna, Bus har ju varit och tävlat agility med Ulrika i lördags men de andra har inte gjort något på hela helgen. Jag har nämligen varit sjuk med feber, migrän och ont i magen.. så det har mest blivit ut o kissa på tomten. De har haft tråkigt med de klara det, inga problem, inga påhitt utan de ligger snällt och lugnt och sover när jag inte orkar.
Idag är jag lite bättre men inte helt ok, känner mig lite seg och huvudet är fortfarade lite ömt, men idag måste jag jobba så är det bara.


Får se hur dagen går. Om någon vill läsa hur det har gått för Bus på hennes första tävling så kolla in Ulrikas blogg
http://atlasblogg.blogspot.com/


Nu ska jag se om jag kan få i mig något att äta..

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards