Aussieringens

Alla inlägg den 8 december 2012

Av Carina Losenborg - 8 december 2012 19:31

oroligt traskar hon fram och tillbaka, har svårt att hitta ro när hon vilar, min stackars hund.. Hur ska veckan som kommer gå?? Kommer hon kunna sova något?? Kommer hon att må bra?? Ja man kan undra när man hör o ser henne traska runt runt..

Idag har jag inte haft någon bra dag, jag fick så enormt ont i min axel i går, jag har inte kunnat/velat röra mig alls idag men Katarina var så snäll så hon kom hit och masserad upp mig så nu mår jag bättre.. även om jag fortfarande är trött och seg efter den jobbiga natten jag hade.. så jag o Bus är ganska lika idag ;)


Jag som hade så mycket planer för idag men det får bli imorgon istället.. det kommer ju fler dagar. Imorgon får jag besök av valpköpare och det blir jätteroligt! Alltid roligt när man för möta de som man ska sälja valpar till. Man hoppas alltid lika mycket på att de gillar ens hund och att man gillar dem ;) (o de mig) jag tycker det är viktigt att man känner en samhörighet med sin uppfödare, att man känner att man kan ringa i med och motgångar och att man känner att man har stöd. Jag vill gärna ha kontakt med mina valpköpare, för det är så roligt att följa hundarna i livet och se hur det går för dem.. Jag förstår mig inte på de som tar valpkullar och sedan stänger ute sina valpköpare, där de inte får några svar eller kontakt med uppfödaren.. Tycker det är hemskt, sedan kan valpköparen ju välja detta om de själva vill men jag föredrar att veta att hundarna mår bra o att detas mattar/hussar är nöjda o glada åt sina hundar..  


så nu ser vi fram emot en ny dag imorgon.. ha en trevlig lördagskväll allihop!!



Av Carina Losenborg - 8 december 2012 10:46

Kolla på denna bilden :)


 


Bus stora goa valpmage, idag har jag gjort ett eget ultraljud ;) kände iaf 2 valpar :) Men så stor som hon är borde det vara massor.. ;)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards