Aussieringens

Direktlänk till inlägg 5 maj 2011

Älskade Beon är död!

Av Carina Losenborg - 5 maj 2011 14:11

Beon min älskade vackra underbara hund, han springer nu omkring på evigt gröna ängar och leker. Han har lämnat ett enormt tomrum hos oss alla.

Jag och Tuva sitter här hemma och gråter ihop förstår inte hur det kan hända. Känns som en mardröm.

Han sprang rakt ut framför en bil och dog direkt, led inte men det gör inte sorgen mindre. Huset är så tomt och ensamt! Min älskade Bäbis som alltid kom med så mycket glädje. Vad ska vi göra utan honom?


Dock vill jag tacka alla vänner som har hört av sig! Stort tack och många kramar till er alla, jag är glad över att ha så många vänner som bryr sig!

 
 
Ingen bild

Annika

5 maj 2011 14:21

ÅH, NEJ!!! FY, va hemskt!! Tänker på er och ni finns i hela mitt hjärta =)

Vackre underbare Beon, men tänk att han ändå finns kvar i valparna han lämnat efter sig =)
Stora, stora kramar <3

 
Ingen bild

Elin

5 maj 2011 14:25

Älskade fina Beon. R.I.P Beon!
Jag tänker på dig vännen ♥
/ Elin,Ella,Medusa& Mamma ♥

 
Emma, Disa, Wilma

Emma, Disa, Wilma

5 maj 2011 14:31

Det är verkligen tragiskt och känns hopplöst nu. Tänker på er! Håller med tidigare inlägg dock och säger att vilken tur att han blivit pappa och att du kan se honom i dem.

Han hade underbara år hos dig - för honom var det aldrig dåligt.

http://maalabro.blogspot.com

 
Helene

Helene

5 maj 2011 15:55

Usch vad ledsamt. Vilken saknad. Lider med er sorgen är svår , men man får tänka på alla glada stunder tillsammans.kram Helene

http://aussikullenskennel.se

 
Ingen bild

A-L

5 maj 2011 16:24

Men herregud så hemsk:( Knappt man tror det. Beklagar verkligen, fruktansvärd sorg ni går igenom nu. Var rädda om er! Många kramar

 
Ingen bild

Sanna

5 maj 2011 18:02

Fy va hemskt :( Tårarna bara rinner, det som hände får bara inte hända.. usch va tragiskt. Skickar dig och familjen styrkekramar <3

 
Ingen bild

Mia Arken

5 maj 2011 19:15

Vilken mardröm! Ta nu hand om varandra ordentligt och kramas massor. Ni finns med i mina tankar.

 
Ingen bild

Marita

5 maj 2011 20:22

man saknar ord...sorgen är så svår...mina tårar rinner och jag känner så starkt med er... kramar från oss alla i Bårarp

 
Felicia

Felicia

6 maj 2011 00:01

Jag finner inga ord som kan förklara hur illa berörd jag blir av att läsa om detta. Och att det händer dig/er dessutom! Jag beklagar den oerhörda sorgen och önskar er styrka att ta er igenom det här. Hör bara av dig om jag kan hjälpa till med något, vad som helst som kan underlätta litet för er. Stor kram

http://vildashundliv.blogspot.com

 
kikki

kikki

6 maj 2011 12:52

All styrka till er, finns inga ord för den sorgen ni måste känna och vilken chock när våra bästa vänner rycks iväg från oss på det viset.
Ytterliggare en stjärna har tänts på hundarnas himmel.
Många kramar

http://www.miniozzi.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anna

6 maj 2011 14:34

Min älskade vän!!

Va hemskt, jag blir jätteledsen, älskade lurviga Beon. Var tvungen att läsa det 5 ggr innan jag fattade, massor kramar...

 
Ingen bild

Anna

6 maj 2011 16:23

Usch vilken sorg... Jag önskar att jag kan göra nåt för er och underlätta sorgen. Det är aldrig lätt att förlora sin familjemedlem men ännu mer smärtsamt på ett sånt här sett.
Ta hand om er och många kramar och tankar från oss.

 
Crissi

Crissi

8 maj 2011 00:29

Vilken mardröm! Stackars er!
Kramar

http://www.lurvtussarna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Losenborg - 9 april 2014 14:19

Vi har fått hem en hund till vår familj. En av mina gamla valpar som tyvärr inte kan bo kvar hos sin matte av privata anledningar. Så välkommen hem till oss Aussieringens Spider ( Rockie)!!   Rockie är en mycket väluppfostrad och trevlig hund med...

Av Carina Losenborg - 6 februari 2014 14:12

Idag bakas det i huset.. Tuva fyller ju 12 år på tisdag och ska ha kalas för sina vänner imorgon.. Så just nu står jag och bakar tårtbottnar.. Gör 4 st i olika färger, röd, blå, gul och grön..  måste ju ha lite kul när man bakar :) Sedan när Tuva k...

Av Carina Losenborg - 5 februari 2014 11:22

Är vi människor elaka av naturen eller vad är det som gör att människor känner att de behöver attackera, hota, slå eller likande både mot djur och människor??Vad är det som gör att många känner sig så hotade av andras framgång? Att ta ställning för e...

Av Carina Losenborg - 4 februari 2014 17:42

Nu börjar snart vinter OS.. man läser dagligen om personer som väljer att bojkotta OS på grund av allt konstigt och elakt som ryssarna hittar på.. Hur tänker ni ang detta?? Jag har min åsikt klar för mig, jag tycker nog inte att sport och politik h...

Av Carina Losenborg - 31 januari 2014 14:31


Idag är det fredag och det är jätteskönt!! eller vad säger ni?? Denna helgen är det simhoppstävling i göteborg för Tuva. Alltid lika roligt och spännande då jag inte kan sitta stilla och är förmodligen mer nervös än Tuva ;)   Hon är så duktig! ...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards