Aussieringens

Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Carina Losenborg - 4 februari 2014 17:42

Nu börjar snart vinter OS.. man läser dagligen om personer som väljer att bojkotta OS på grund av allt konstigt och elakt som ryssarna hittar på.. Hur tänker ni ang detta??

Jag har min åsikt klar för mig, jag tycker nog inte att sport och politik har med varandra att göra.. om de som tävlar väljer att åka dit så tror jag inte att ryssland blir mer eller mindre liberala eller förstående pga av att jag inte tittar på tv:n..

Jag kanske ska tillägga att jag älskar sport och speciellt OS.. jag tror att de skulle kunna få ha vilka åsikter som helst och jag hade tittat ändå.. med detta säger jag inte att jag tycker att de gör rätt, utan tvärtom, jag anser att de är trångsynta och gammelmodiga. Vad säger ni?? kommer ni bojkotta OS pga att de skjuter hundar och hatar homosexuella??
Jag tror istället att jag nästa gång jag gör om mina naglar ska måla dem i regnbågens färger och klappa lite extra på min hund men att bojkotta OS kommer jag inte göra.. Jag kommer sittar och vara patriotisk och heja fram svenskarna till seger, jag kommer dock att vara lite mer skadeglad om ryssarna misslyckas ;)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards