Aussieringens

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2012

Idag har jag varit duktig

Av Carina Losenborg - 9 oktober 2012 20:41

Morgonen började med ösregn, hundarna tittade på mig och sedan gav de sig ut, visste att jag skulle träffa en kompis lite senare så det fick bli trädgårdsrastning på morgonen :/ hundarna lekte och kissade hysteriskt så det tog inte så lång tid innan de var rastade.. :)

Jag packade ihop mina saker och tog o åkte till gymmet, det gör jag varje tisdagsmorgon o det är såå skönt att få träna  på förmiddagen, iaf en dag i veckan. När jag kom hem så kom Felicia och vi gav oss ut med hundarna i ösregn.. det regnade verkligen enormt mycket så det var regnkläder o keps på.. :) Roligt att träffa Felicia, det är inte så ofta vi har tid att träffas så det är alltid roligt..
Sedan har jag jobbat en del men även hunnit med att vara med Tuva på simhoppskolan. Roligt att se hur de utvecklas o jag är glad att jag slapp hoppa från 7:an ;)  

Iaf det jag är enormt nöjd med idag är att jag har ätit bra idag, 6 mål med bara nyttiga saker, inget socker!! :) Jag är oxå enormt imponerad av hundarna, de är lugna och snälla för Bus har tydligen inte gått in i höglöpet än.. så Baileys bryr sig knapp om henne utan när han vill leka.. De har enormt roligt tillsammans!! Inget pip eller gnäll bara snälla hundar!! Dock kan hon gärna få gå in i höglöpet snart får det är såå tråkigt att vänta ;)


Imorgon blir det dock ingen träning utan bara besiktning av bilen, jobb och sedan ska jag hålla en föreläsning på Höglandets BK på kvällen så ännu en fullspäckad dag :) Ska bli enormt kul med ännu en föreläsning..



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Losenborg - 9 april 2014 14:19

Vi har fått hem en hund till vår familj. En av mina gamla valpar som tyvärr inte kan bo kvar hos sin matte av privata anledningar. Så välkommen hem till oss Aussieringens Spider ( Rockie)!!   Rockie är en mycket väluppfostrad och trevlig hund med...

Av Carina Losenborg - 6 februari 2014 14:12

Idag bakas det i huset.. Tuva fyller ju 12 år på tisdag och ska ha kalas för sina vänner imorgon.. Så just nu står jag och bakar tårtbottnar.. Gör 4 st i olika färger, röd, blå, gul och grön..  måste ju ha lite kul när man bakar :) Sedan när Tuva k...

Av Carina Losenborg - 5 februari 2014 11:22

Är vi människor elaka av naturen eller vad är det som gör att människor känner att de behöver attackera, hota, slå eller likande både mot djur och människor??Vad är det som gör att många känner sig så hotade av andras framgång? Att ta ställning för e...

Av Carina Losenborg - 4 februari 2014 17:42

Nu börjar snart vinter OS.. man läser dagligen om personer som väljer att bojkotta OS på grund av allt konstigt och elakt som ryssarna hittar på.. Hur tänker ni ang detta?? Jag har min åsikt klar för mig, jag tycker nog inte att sport och politik h...

Av Carina Losenborg - 31 januari 2014 14:31


Idag är det fredag och det är jätteskönt!! eller vad säger ni?? Denna helgen är det simhoppstävling i göteborg för Tuva. Alltid lika roligt och spännande då jag inte kan sitta stilla och är förmodligen mer nervös än Tuva ;)   Hon är så duktig! ...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards