Aussieringens

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Carina Losenborg - 11 november 2011 16:07

Dagen idag började inte så bra :( Bus är dålig i magen och redan på morgonen fick jag springa ut med henne när hon oroligt vankade fram och tillbaka, min stackare :(

Dock har jag fått mycket gjort idag och känner mig lite stolt över att ha allt jag fasat för klart.. Det är alltid skönt när man är klar :)

Ikväll ska jag laga lite mat då Björn åker till Kina imorgon o är borta en vecka. det kommr att bli lite tomt i huset så det är bäst jag skämmer bort honom lite så han kommer hem igen.. :)

Imorgon ska jag träna hund och laga en del mat till en kompis 40- årsfest :) Som jag får gå på utan Björn :( Men grannen ska oxå dit så vi får gå tillsammans då hans fru oxå är borta :)

Sedan på söndag blir det vallning :) det ska bli så roligt och jag hoppas och tror att hunarna ska tycka det är lika roligt som mig, dax att leta fram vallhundsstaven (kräcklan) och visselpipan och ge sig hän :)


Iaf så hoppas jag på en bra helg nu när tikarna har slutat/ska sluta löpa och på att jag får en del tränat :) Jag har oxå suttit och tittat på tävlingar och bestämmt vilka jag ska åka på nästa vår :) Riktigt roligt!


Till sist vill jag oxå passa på att gratulera Angel och Leo till sina fina röntgen resutlat. Så roligt att nu röntgar era hundar och att ni får kanonfina höfter är jag så stolt över! Ni är bäst!!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards