Aussieringens

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Carina Losenborg - 3 maj 2011 14:07

Idag har det varit lugnt, en lugn vecka hela veckan men det behöver jag, känner mig lite trött och sliten. Har ju inte sovit en regäl natt på länge så det är inte så konstigt men ibland undrar man varför man är så trött.


Har iaf tränat med Bus idag, hon är en väldigt duktig hund, tränade inkallning och den går väldigt bra, 1:a gången tjuvade hon men då gick jag tillbaka och sedan gjorde hon den klockren.

Foten är verkligen bra, läggandet och ställandet börjar bli riktigt bra oxå.

det jag känner att jag inte tränat på är apporteringen, så den ska vi träna på och vi ska träna mer på platsen.
Vill verkligen komma igång och träna nu, vill ut och tävla med hundarna så jag ska sätta mig i em och se om jag kan hitta några roliga tävlingar som vi kan åka på.


Bimbo måste börja vänjas av mer och mer nu, hon vill gärna vara inne hos valparna hela tiden men jag försöker hålla lite på det, bra om hon kan låta dem äta den vanliga maten istället för att dia dem hela tiden.


Alla mår annars bra men vi är alla trött på det tråkigt vädret, valparna skulle behöva komma ut och hitta på lite roliga saker, men idag är det oxå väldigt kallt, men är det lite varmare imorgon så ska det nog få bli en utflykt :) Bilder kommer :)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards