Aussieringens

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Carina Losenborg - 25 april 2011 18:56

Ja mycket har ju hänt mer än att jag har fått valpar så har även Beon och Agnes fått en kull valpar! I den kullen blev det 7 st, 3 hanar och 4 tikar :) Tiken är en red merle tik och de fick konstigt nog inga merle valpar utan röda och svarta :)

Bimbos dotter Izzi har oxå fått en kull, där oxå på 7 valpar :) 

I båda kullarna finns det valpar kvar, Izzi har en svart trefärgad hane kvar och Agnes har nog ett par st även hon, så är ni sugna så skicka mig en blänkare så ska jag förmedla kontakten. :) Här kommer iaf lite bilder på Beons valpar.

       


Av Carina Losenborg - 25 april 2011 11:14

Morgonen inledes med att alla valpar vaknade och hade tråkigt, valplådan ser nu på mornarna hemsk ut så det var bara att lyfta ut alla valparna på golvet och börja städa. Medans jag städade valplådan fick de lite hundmat att äta. De älskar vanlig mat, de slänger sig över den och alla äter med god aptit :)

Iaf sedan började leken, de hoppar och leker, de hämtar saker och går omkring med och nu börjar de vifta på sina svansar när man pratar med dem :) riktigt roliga är de.

De fick springa och leka en stund och fick sedan gå tillbaka till lådan, sedan gjorde jag iordning hundgården och så fick Bus och Bimbo gå ut dit med alla valparna :) De njuter verkligen av att vara ute, tyvärr ska ju vädret bli sämre imorgon så då blir det nog inne som gäller då. Tyvärr!


Nu är det hundträning och mys med valpar som gäller :)


Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards