Aussieringens

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Carina Losenborg - 13 augusti 2010 14:49

Visst är de underbara! Och till salu så hör av er om ni är intresserade! Pappa till valparna är min hane Beon och mamman är en tik som heter Zookie.


    

Av Carina Losenborg - 13 augusti 2010 12:47

Vaknade, funderade på att gå upp men regnet och åskan mullrade.. jag vill verkligen inte idag, jag vill bara glömma att jag ska tävla med hundarna i kväll. Dock är det svårt att glömma när jag redan nu är jättenervös..

Jag är dock uppe sedan många timmar men inte ens hundarna ville gå ut i åskan så det fick bli en kortis på morgonen, sedan har jag varit och ätit lunch med en kompis och snart kommer det en kund..

Sedan ska jag fundera på hur jag ska lägga upp resten av dagen, jag vet inte, ska jag träna med dem, ta en långpromenad, lägga mig och somna och försova mig så jag missar tävlingen???   


Nej det ska jag givetvis inte men jag känner en enorm press på att denna tävling måste fungera bra. Känns riktigt jobbigt att det är så men jag önskar att iaf en av dem skulle gå bra. Att en av dem visar att de faktiskt kan momenten som vi har tragglat på nu så länge.. Att en av dem skärper till sig och visar framtassarna. Skulle göra mig så lycklig! Jag vet ju att båda kan om de vill så det är så frustrerande att de inte kan visa det på tävling.. suck..


iaf har jag anmält dem till ännu en tävling nu.. men jag behöver lite medgångar nu känner jag, jobbar och tränar hela tiden och ibland behöver man att det går bra oxå, om inte annat för att orka hålla igång. Jag vet vad jag måste göra i kväll och jag vet hur jag ska få mina hundar att iaf utföra momenten så nu hoppas jag på att de gör det oxå. Snälla??    

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards