Aussieringens

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Carina Losenborg - 10 augusti 2010 09:46

Igår blev jag arg och det är inte ofta jag blir det men nu blev jag det. Ibland tror vissa människor att om man blundar för saker så finns de inte och kan inte ställa till problem. Om man bara inte svarar på telefon, sms och mail så finns inget problem. Men så fungerar det ju inte riktigt eller hur?
Jag blir så trött på att behöva jaga personen och sedan upptäcka att hon gör saker bakom vår rygg som hon inte ska och inte får göra. Suck ja ja det ordnar sig väl.


Jag har iaf haft kunder på morgonen och sedan varit ute med hundarna. Nu sitter jag och äter en välbehövlig frukost. Dagen består sedan i att fler kunder kommer man jag ska se till att jag hinner med att träna idag oxå. Jag vill helst köra igenom hela 1:an och hela 2:an. känner lite panik inför tävlingen på fredag men inte för att hundarna inte kan momenten utan för att jag alltid blir nervös och hispig innan tävlingar.

Detta är jag ända fram till jag står med hunden och ska starta fotgåendet. Då tar jag alltid ett djupt andetag och sedan släpper allt. Sedan är det bara att köra.


Jag tänkte att jag ska sätta upp mål med denna tävlingen som kommer och om jag når dessa mål ska jag vara nöjd oavsett om jag får ett första pris eller inte.


Bimbo:

  • att hon ligger på platsen
  • att hon inte tjuvstartar på inkallningen
  • att hon har minst en 10:a

Beon:

  • att han lägger sig på läggandet
  • att han stannar på ställandet
  • att han har minst en 10:a

får se om jag kan nå dessa mål :) Det tror jag :)

 

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards