Aussieringens

Alla inlägg den 28 juli 2010

Av Carina Losenborg - 28 juli 2010 14:25

Hemma igen från Em i Lure Coursing i Frankrike. En fantasktisk upplevelse med många trevliga hundar och fantastiska människor. Stor grattis till alla som lyckades så bra på EM!


Iaf så är jag nu hemma och igår var jag enormt trött, tränade iaf en del med hundarna.

Bimbo: rutan, apporten, lärde henne att plocka upp en 5 kr från golvet och stanna.

Beon: inkallning, possition.

Bus: possition, fot och plats

All träningen gick enormt bra och jag r mycket nöjd med hundarna :)


Idag gick jag och ella upp vid 8 och tog med hundarna upp till ikhp och gick 5 km med dem, sedan när jag kom hem åkte jag björn, Tuva och alla hundarna ut i skogen för att plocka svamp. Så just nu har jag 3 hundar som ligger helt utslagna i hundgården och bara mår bra.

Bus bet sig i tungan så det blödde en massa.. man blir lite rädd när man ser att det blöder en massa men jag kan inte ens se vart det gått hål så det är nog ingen fara.

Nu har jag och Tuva varit ute och plockat blåbär men Tuva råade ställa sig i ett bo med pissmyror så vi gick hem till poolen istället. :) Nu sitter jag här och har det bra medans Tuva badar och ikväll ska jag och Björn gå på Bio och sedan ska vi gå ut och äta.. Ska bli skönt!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards